Subject: Aleksandrs Krasnovs maksejõuetusmenetlus, ts asi 2-25-4760
From: "Hillar Villers" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RTK" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 12:04:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp võlausaldajad

Olen nimetatud Aleksandrs Krasnovs usaldusisikuks tema 
maksejõuetusmenetluses (kohtumäärus lisatud).

Kogutud andmetel teil võib olla nõudeid võlgniku vastu.

Palun teatada võlgniku vastu olevad nõuded (sh põhinõue, kõrvalnõuded, alus, 
kas leping on üles öeldud või mitte). Võimalusel lisage ka palun nõude 
aluseks olevad dokumendid.

Palun vastav informatsioon edastada hiljemalt 15 augustiks 2025.a.

Ette tänades

Hillar Villers

usaldusisik

JeweLex Advokaadibüroo OÜ

Keskväljak 4, Jõhvi linn, Jõhvi vald, Ida-Virumaa 41531

Tel +372 337 6767

Mob +372 508 2311

Faks +372 337 6707

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.jewelex.ee <http://www.jewelex.ee>

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle võimalikud koopiad 
ning kõik lisad.

Это письмо, включая все приложения, предназначено только для конечного 
получателя (ей), и может содержать привилегированную или конфиденциальную 
информацию. Любой несанкционированный  просмотр, использование или 
распространение запрещено. Если Вы не являетесь предназначенным получателем, 
пожалуйста, незамедлительно оповестите отправителя ответом на письмо и 
удалите оригинальное сообщение и все существующие копии.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient(s) and may contain privileged or confidential 
information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is 
prohibited. If you are not the intended recipient, please immediately 
contact the sender by reply e-mail and delete the original message and 
destroy all copies thereof.